Straus Creamery.
Clarifying the positioning and refreshing the
design for this admired dairy brand—a family business that's driven by a
passion for environmental stewardship, innovation, quality, and extraordinary
taste. Straus milk is the essential ingredient that differentiates their
products from all others. So we proudly put the company's beloved dairy cow in
the spotlight while simplifying and amplifying the power of their brand
identity and mission.
Clarifying การวางตำแหน่งและการออกแบบสำหรับความสดชื่นนี้นมยี่ห้อชื่นชมธุรกิจของครอบครัวที่ขับเคลื่อนด้วยความหลงใหลในการดูแลสิ่งแวดล้อมนวัตกรรมที่มีคุณภาพและรสชาติพิเศษ
นมเตราสส์เป็นส่วนผสมสำคัญที่แตกต่างจากผลิตภัณฑ์ของพวกเขาคนอื่น ๆ ทั้งหมด
ดังนั้นเราจึงภูมิใจนำโคนมของ บริษัท ฯ
ที่รักอยู่ในความสนใจในขณะที่การลดความซับซ้อนและขยายอำนาจของตัวแบรนด์และภารกิจของพวกเขา
การออกแบบขวด แยกสีในการเสนอ 1.......
อ้างอิงจาก : http://www.beckersf.com/work-straus_creamery.html?back
การออกแบบขวด แยกสีในการเสนอ 1.......
อ้างอิงจาก : http://www.beckersf.com/work-straus_creamery.html?back
Ten Peaks.
Reinventing
decaf coffee. No small task, but one large opportunity. We carved out a unique
category-defining white space position for a specialty coffee purveyor. We
leveraged this insight and visually conveyed the brand positioning. The
caffeine level of each varietal is communicated through a graduated color coded
meter. Brand voice and story help to educate consumers about the art and
science of creating each level of caffeine.
Reinventing กาแฟ decaf ไม่มีงานขนาดเล็ก
แต่โอกาสหนึ่งที่มีขนาดใหญ่ เราแกะสลักออกเฉพาะตำแหน่งพื้นที่หมวดหมู่การกำหนดสีขาวสำหรับคนส่งอาหารกาแฟชนิดพิเศษ
เรายกระดับความเข้าใจนี้และสายตาบ่งบอกตำแหน่งตราสินค้าระดับคาเฟอีนของแต่ละพันธุ์มีการสื่อสารผ่านเมตรจบการศึกษารหัสสี
เสียงยี่ห้อและเรื่องราวช่วยให้ความรู้แก่ผู้บริโภคเกี่ยวกับศิลปะและวิทยาศาสตร์ในการสร้างระดับของคาเฟอีนในแต่ละ
New Brand Creation :Consumer
and marketplace insights, white space positioning, brand story, brand identity
and package design
ข้อมูลเชิงลึกของผู้บริโภคและตลาดการวางตำแหน่งพื้นที่สีขาวเรื่องแบรนด์เอกลักษณ์ของแบรนด์และการออกแบบแพ็กเกจ
Runa Teas
Creating a new brand for a category-defining new ingredient—Amazon
Guayusa (gway–you–sa). Runa Guayusa has higher caffeine and antioxidant levels
than green tea and Yerba Maté, it is sustainably grown, and provides income for
family farmers in the Amazon. The design incorporates traditional elements of
the Amazonian Kichwa culture—particularly the iconic interpretation of
Runa—which means fully living human being.
การสร้างแบรนด์ใหม่สำหรับการกำหนดหมวดหมู่ใหม่ส่วนผสม-Amazon Guayusa (gway คุณ-sa- Runa Guayusa มีคาเฟอีนสูงขึ้นและระดับสารต้านอนุมูลอิสระมากกว่าชาเขียวและ Yerba Mate จะเติบโตอย่างยั่งยืนและมีรายได้ให้กับครอบครัวของชาวไร่ชาวนาในอเมซอน การออกแบบองค์ประกอบแบบดั้งเดิมของอเมซอน Kichwa วัฒนธรรมโดยเฉพาะอย่างยิ่งการตีความสัญลักษณ์ของ Runa ซึ่งหมายถึงการมีชีวิตอยู่อย่างเต็มที่มนุษย์
อ้างอิงจาก : http://www.beckersf.com/work-runa_teas.html
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น